Sunday 20 June 2021

Visam să devin pilot de avion

Când eram copil visam multe lucruri.
Prima dată, cred că avem 4 ani, văzând mașini am dorit să fiu șofer de mașină.
Apoi, mai târziu, am văzut un avion și am dorit să fiu pilot de avion.
Și tot așa cu multe inclusiv faptul că în copilărie mi-am dorit să fiu când polițist, când medic, etc...

Dar probabil pilot de avion este cea mai tare dintre toate.
Fiind în zbor precum o pasăre, sfidând legea atracției pământului, plutind în văzduh, este o senzație ciudată, frumoasă, ispititoare...

Păcat că nu oricine poate ajunge pilot de avion.
Și nu, nu este o teorie a conspirației. Pur și simplu adevărul este că un părinte pilot de avion va face tot posibilul ca și odrasla lui să fie tot pilot. 
Pentru că este o meserie frumoasă și extrem de bine plătită.
Dar acest lucru înseamnă că nu mai sunt locuri și pentru ceilalți doritori de acest job.

Și să fim bine înțeleși: nu doar pentru pilot de avion există nepotism, ci aproape în toate joburile bune. Aceasta este realitatea.
Și nu putem judeca sau susține că este nedrept, imoral, ilegal, bla-bla-bla.. Pentru că și eu și tu având un job bun vom face în așa fel încât să avem de colegi pe ai noștri apropiați (rude), nicidecum străini.

Alte articole:

No comments:

Post a Comment